ترتیب وابستگی میان آماره های ترتیبی

پایان نامه
چکیده

مفهوم آماره های ترتیبی تعمیم یافته ، جهت یکپارچه نمودن مدل های مختلف آماره های ترتیبی مانند آماره های ترتیبی معمولی و مقادیر رکورد معرفی شده است. در این رساله انواع وابستگی و روابط میان آنها، ترتیب های وابستگی و اندازه های وابستگی مورد مطالعه قرار گرفت. با استفاده از مفاهیم ترتیب وابستگی افزایشی تصادفی و ترتیب وابستگی نرخ خطر معکوس به مقایسه میزان وابستگی میان دو زوج از آماره های ترتیبی می پردازیم. در پایان با در نظر گرفتن دو مجموعه ی همگن و ناهمگن از طول عمر ها، مقایسه ی میزان وابستگی میان زوج آماره های ترتیبی اکسترمم با استفاده از ترتیب وابستگی افزایشی دم راست انجام می شود.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

ترتیب های تصادفی میان آماره های ترتیبی تعمیم یافته ی شرطی

در این پایان نامه ما به مقایسه تصادفی توزیع های شرطی قابلیت اعتماد که به صورت توزیع های شرطی تعریف می شوند، پرداخته ایم. آماره های ترتیبی تعمیم یافته گروه وسیعی از آماره های با ماهیتی ترتیبی را شامل می شوند چنانچه آماره های ترتیبی معمولی و مقادیر رکورد زیرگروهی از آن هستندو واضح است قضیه هایی که برای آماره های ترتیبی تعمیم یافته بیان و اثبات می شوند در زیرگروه های آن همچون اماره های تریبی معملی...

ترتیب های تصادفی میان اماره های ترتیبی تعمیم یافته شرطی

آماره های ترتیبی تعمیم یافته رسته ی بزرگی از اماره های ترتیبی هستند که اماره های ترتیبی معمولی رکورد ها مدل سانسوریده فزاینده ی نوع دوم و سایر مدلهای ترتیب یرا شامل می شود در این این پایان نامه موفق به بیان و اثبات قضایایی در شرایط کلی برای امار های ترتیبی تعمیم یافته شدیم که بسیاری از نتایج اثبات شده قبل را بعلاوه نتایج جدید در بر می گیرد.

15 صفحه اول

مشخص سازی توزیع ها بر اساس اندازه اطلاع کولبک-لیبلر آماره های ترتیبی و مقادیر رکورد

در این مقاله با استفاده از اطلاع کولبک-لیبلر آماره های ترتیبی و مقادیر رکورد به مشخص سازی توزیع ها پراداخته می شود. سپس مشخص سازی ها بر پایه اطلاع کولبک-لیبلر و اطلاع شانون برای آماره های ترتیبی و آماره های رکورد بدست آورده می شود.

متن کامل

همراه آماره های ترتیبی

کاربرد همراه آماره های ترتیبی در حالتی است که ما با دو متغیر وابسته روبرو هستیم که متغیر مد نظر ما قابل اندازه گیری نیست و یا اندازه گیری آن بعد از زمان مطلوب ممکن می گردد. ما اقدام به استنباط با استفاده از متغیر دیگر می کنیم

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه رازی - دانشکده علوم

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023